W dokumencie CRM - Konfiguracja sklepu shoper.pl opisaliśmy podstawowe ustawienia sklepu służące do synchronizacji zamówień internetowych.
Od tamtego czasu program CRM stał się modułem nowego programu Sz@rk Biznes , który kompleksowo zajmuje się obsługą małej firmy i sklepu internetowego.
W celu pełnej automatyzacji przy synchronizacji danych ze sklepem Shoper dodaliśmy kolejne słowniki.
Lista obsługiwanych sklepów internetowych
Wybierając poszczególne słowniki, synchronizujemy definicje w sklepie internetowym Shoper z odpowiadającymi im definicjami w bazie Sz@rk SQL. Dzięki temu program będzie automatycznie wypełniał dane w sklepie oraz bazie Sz@rk .
Poniżej kolejno przedstawimy aktualne listy poszczególnych słowników.
Statusy zamówień
Sposoby zapłaty
Sposoby dostawy
Kategorie produktów
Jednostki miary
Stawki VAT
Producenci
Ponieważ program Sz@rk Biznes może obsługiwać wiele sklepów jednocześnie, to poszczególne słowniki należy zsynchronizować dla każdego sklepu oddzielnie, gdyż mogą różnić się definicjami i identyfikatorami.
Sz@rk Biznes zapewnia pełną integrację ze sklepem internetowym Shoper korzystając z WebAPI. Wszystkie dane pobierane są ze sklepu w trybie on-line bez potrzeby logowania się w panelu administratora i uruchamiania dodatkowych programów. Również aktualizacja danych i dodawanie nowych kartotek produktów wykonywana jest bezpośrednio z naszego programu handlowego.
De edycji i dodawania nowych pozycji w słownikach sklepu służy dedykowana opcja Menu/Shoper/Słowniki sklepu. Oczywiście edycja pozwala na automatyczne zmiany w sklepie w trybie on-line.
Okno z definicjami słowników Shoper
Sz@rk Biznes to nowy zintegrowany program dla małych firm , zapewniający obsługę firmy w zakresie handlu (magazynów), księgowości (mała księgowość KPiR) oraz sklepu i zamówień internetowych Shoper.