Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
Sz@rk Biznes - aktualizacja 14.03.28

2014-03-31

  • Zmiany w oknie Magazyn/Zamówienia Sklep
    • Wykonanie Paragonu za pomocą kreatora ustawia status dokumentu sprzedaży w bieżącym zamówieniu (poprzednio było tylko dla faktur)
    • Dodano kolumny do widoku: Nazwa2 oraz Miejscowość
  • Zmiany w oknie eWyciągi Bankowe
    • Po imporcie pliku z transakcjami CSV zmieniane jest rozszerzenie pliku na *.BAK
    • Kontrola daty operacji importowanego wyciągu z datą otwartego Raportu Bankowego
    • Seryjne księgowanie wyciągów do Rozrachunków (wszystkie lub zaznaczone pozycje)
    • Kreator rozliczania pojedynczych rozrachunków przenosi kod operacji z rozliczanej pozycji do nowego zapisu przeciwstawnego
    • Dodano import wyciągów elektronicznych (eBank) dla formatu elixir
  • W Raporcie Bankowym można kasować dokumenty zaimportowane w opcji eWyciągi
  • Przed skasowaniem kategorii produktów Sz@rk, program sprawdza i ewentualnie kasuje skojarzenia rekordu z kategoriami sklepu internetowego i kartotekami produktów
  • Import zamówień z pliku XLS, poprawiono odczyt kosztów dostawy
  • W oknie Magazyn/Sklepy internetowe/Słowniki dodano kasowanie rekordów odczytanych ze sklepu internetowego zsynchronizowanych ze słownikami Sz@rk. Wykorzystujemy w przypadku skasowania rekordów bezpośrednio w sklepie internetowym z poziomu panelu administratora.
  • W kreatorze importu faktur do KPiR dodano opcję automatycznego księgowania Kosztów ubocznych zakupu, dla pozycji Usług z dokumentów PZ
  • W oknie Nowe zdarzenie użytkownika zwiększono wielość pól dla tytułu i treści zdarzenia, odpowiednio 100 i 1024 znaków
  • W oknie Zasoby kontrahenta dodano przeglądanie oraz edycję indywidualnych Notatek/dokumentów kontrahenta
  • Do zakładki Magazyn dodano Arkusze Inwentaryzacyjne. Możliwość sporządzania inwentaryzacji i generowania dokumentów różnic inwentaryzacyjnych. Trzy nowe projekty wydruków dla arkuszy inwentaryzacyjnych.