Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
CRM - Listy adresowe

2011-09-20

Sz@rk CRM usprawni naszą pracę w utrzymywaniu kontaktów z klientami. Aby proces uprościć i zautomatyzować, grupujemy klientów i ich adresy e-mail definiując tzw. "Listy adresowe".

Raz zdefiniowana lista posłuży nam do wysyłania:

  • Seryjnych wiadomości
  • Biuletynów informacyjnych
  • Kampanii reklamowych

Listę w każdej chwili możemy zmieniać, dodawać nowe kontakty oraz kasować zbędne adresy.

Na zdjęciu widać, że każdy adres e-mail jest połączony z kontrahentem z naszej bazy SQL. Wszystkie wiadomości będą dzięki temu gromadzone w historii kontaktów z naszymi klientami.

Załączone zdjęcia prezentują dodatkowo kolejne skórki (wygląd) programu.

Poniżej przedstawiamy kolejne kroki w dodawaniu adresów do listy adresowej za pomocą wbudowanego Kreatora Wyszukiwania.

Listę adresową możemy przygotować automatycznie za pomocą własnych algorytmów C#.

Przykład zastosowania Sz@rk API w dokumencie: http://tgsoft.pl/Blog.aspx?id=16