Sz@rk CRM usprawni naszą pracę w utrzymywaniu kontaktów z klientami. Aby proces uprościć i zautomatyzować, grupujemy klientów i ich adresy e-mail definiując tzw. "Listy adresowe".
Raz zdefiniowana lista posłuży nam do wysyłania:
- Seryjnych wiadomości
- Biuletynów informacyjnych
- Kampanii reklamowych
Listę w każdej chwili możemy zmieniać, dodawać nowe kontakty oraz kasować zbędne adresy.
Na zdjęciu widać, że każdy adres e-mail jest połączony z kontrahentem z naszej bazy SQL. Wszystkie wiadomości będą dzięki temu gromadzone w historii kontaktów z naszymi klientami.
Załączone zdjęcia prezentują dodatkowo kolejne skórki (wygląd) programu.
Poniżej przedstawiamy kolejne kroki w dodawaniu adresów do listy adresowej za pomocą wbudowanego Kreatora Wyszukiwania.
Listę adresową możemy przygotować automatycznie za pomocą własnych algorytmów C#.
Przykład zastosowania Sz@rk API w dokumencie: http://tgsoft.pl/Blog.aspx?id=16