Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
CRM - Baza Wiedzy

2011-10-11

Bazę wiedzy możemy wykorzystywać na wiele różnych sposobów. Elementy bazy można podzielić na Kategorie oraz Typy, korzystając z własnych definicji słowników.

Widok Bazy Wiedzy. Z lewej strony (środkowa część okna) znajdują się Kategorie.

Wpisy do bazy mogą dodawać różni użytkownicy. Kolorem BOLD oznaczone są nowe pozycje (wpisy), które nie zostały jeszcze przeczytane przez bieżącego czytelnika (użytkownika).

Okno dialogowe nowego wpisu.

W polu Uwagi wprowadzamy jedynie krótki tekst wprowadzający, może być wyświetlany w liście po włączeniu automatycznego poglądu.

Pełny dokument tworzymy za pomocą profesjonalnego (wbudowanego) Edytora tekstów (zdjęcie poniżej).

Do formatowania tekstu i grafiki pomocne są Tabele.

Szczegóły pozycji (wpisu).

Dolna część okna zawiera dodatkowe listy:

  • Uwagi do poprawy
  • Komentarze czytelników
  • Załączniki. Lista może zawierać odnośniki URL do stron internetowych lub intranetowych, oraz pliki. Każdą pozycję można otworzyć przyciskiem <Otwórz>. Należy tutaj wyraźnie zaznaczyć, że pliki przechowywane są w centralnym serwerze danych i udostępniane użytkownikom poprzez Sz@rk Server. Dlatego każdy czytelnik może mieć do nich dostęp niezależnie od swojej lokalizacji. W Sz@rk CRM wszystkie dane i załączniki dostępne są również dla mobilnych użytkowników, którzy logują się zdalnie do systemu.
  • Przeczytali. Lista użytkowników, którzy zapoznali się z bieżącym dokumentem.

Jak widać listy takie można wykorzystać do mini dyskusji pomiędzy użytkownikami oraz jako tablicę ogłoszeń z potwierdzeniem kto zapoznał się z bieżącym materiałem.

Uwaga! Czytelnik może oznaczać sowim podpisem "Przeczytano" tylko zatwierdzone dokumenty.