Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
CRM - przeglądanie wiadomości (e-mail)

2011-11-02

Wszystkie wiadomości e-mail zapisywane są w bazie SQL, dzięki temu mamy do nich dostęp za pomocą Sz@rk Server z każdego komputera lokalnego jak i zdalnego. Z każdej listy dostępny jest odczyt bieżącej wiadomości w dodatkowym oknie. Przy czym możemy otworzyć kilka okien z różnymi wiadomościami, co znacznie ułatwia analizę korespondencji.

Podgląd treści wiadomości

Czytając wiadomość chcielibyśmy wiedzieć jak przebiegała nasza dotychczasowa korespondencja z kontrahentem w bieżącej sprawie oraz mieć możliwość sięgnięcia do danych archiwalnych. W Sz@rk CRM mamy to na wyciągnięcie ręki. Wystarczy przełączyć się między kolejnymi zakładkami w otwartym oknie z wiadomością.

Druga zakładka z listą wiadomości bieżącej sprawy. Oczywiście można otworzyć (przeczytać) każdą wiadomość w nowym oknie.

Trzecia zakładka z listą całej korespondencji z bieżącym kontrahentem.

Czwarta zakładka z listą spraw bieżącego kontrahenta. Wybrana sprawa została "rozwinięta" w celu pokazania szczegółowych zapisów.

Piąta zakładka prezentująca szybki dostęp do analizy kontaktów z kontrahentem.

Zdjęcia prezentują zastosowanie skórki Office 2007 Green.