Po załadowaniu zamówień ze sklepu internetowego Shoper, możemy przystąpić do przetwarzania zamówień. Bezpośrednio z systemu Sz@rk udostępniono zmianę statusu zamówienia. Zmiana w naszym systemie automatycznie wykonuje zmianę odpowiedniego statusu w Sklepie za pomocą WebApi.
Okno dialogowe do zmiany statusu bieżącego zamówienia
Z rozwijanej listy wybieramy odpowiednią pozycję i zatwierdzamy przyciskiem <OK>
Program automatycznie wykonał odpowiednie zmiany w Sklepie Internetowym
Załadowane zamówienia ze Sklepu przetwarzamy bezpośrednio w systemie Sz@rk. Sposób postępowania został opisany wcześniej i jest aktualny dla obsługi Shoper.pl
Przetwarzanie zamówień polega na przyporządkowaniu kontrahentów i kartotek towarowych, które występują w Systemie Sz@rk. Następnie zamówienie trafia do ogólnej listy Zamówień Sz@rk, na której mogą znajdować się dokumenty z innych sklepów lub zarejestrowanie ręcznie przez operatora w module Sz@rk GM.