Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
Shoper.pl – Przetwarzanie zamówień On-line

2012-03-13

Standardowo do przeglądania i przetwarzania(realizowania) zamówień sklepu internetowego służy panel administracyjny obsługiwany za pomocą przeglądarki internetowej.

Jeśli mamy dostępną integrację z posiadanym systemem handlowo magazynowym, możemy to wykonywać za pomocą opracowanego dedykowanego interfejsu.

Sz@rk CRM daje nam trzecią możliwość, bezpośrednią obsługę Zamówień bez potrzeby importu danych i synchronizacji z lokalną bazą. Wszystkie czynności wykonujemy za pomocą wygodnego interfejsu aplikacji desktop, który dodatkowo daje nam szereg nowych funkcjonalności.

Widok listy zamówień pobranych bezpośrednio ze sklepu internetowego wg statusu „Do realizacji

Dalszy ciąg powyższej tabeli z kolumnami prezentującymi kolejne dane zamówień

Widok listy zamówień zmieniony przez użytkownika.

Tabelę z listą zamówień można dowolnie dostosowywać wg własnych potrzeb. Na powyższym zdjęciu zaprezentowano:

  • Grupowanie zamówień wg statusów
  • Filtrowanie zamówień wg statusu
  • Włączona opcja podglądu opisów (komentarzy) zamówień zarejestrowanych przez klientów

Widok z podglądem komentarzy klientów z automatycznym szybkim filtrowaniem wg kolumny status

Szybkie filtrowanie dostępne jest dla każdej kolumny. Słowniki z rozwijaną listą są jeszcze w kolumnach:

Oraz

Przedstawione tutaj listy Statusów, Sposobów płatności oraz Sposobów dostawy zostały również automatycznie pobrane ze sklepu internetowego izawierają aktualne nazwy zdefiniowane w sklepie.

Bezpośrednio z listy możemy bardzo szybko otworzyć każde zamówienie za pomocą klawisza <Enter> lub odpowiedniej ikony. Pozwala to na natychmiastowy dostęp do wszystkich danych zawartych w zamówieniu.

Do sprawnego przygotowania zamówienia możemy potrzebować wydruku ze wszystkimi istotnymi danymi.Taki wydruk można przygotować lub dostosować za pomocą wbudowanego generatora raportów.

Przykładowy formularz zamówienia który zawiera:

  • Dane płatnika i adresu dostawy
  • Sposób zapłaty
  • Sposób dostawy
  • Komentarz klienta „Tym razem bez faktury VAT”
  • Koszt dostawy

Układ graficzny wszystkich elementów formularza można dowolnie zmienić (dostosować) w tym kolejność pozycji na wydruku np.Alfabetycznie

Z okna formularza zamówienia mamy bezpośredni dostęp do utworzenia wiadomości e-mail na adres klienta z automatycznie podpiętym załącznikiem (wydrukiem zamówienia) PDF

Nowe zadanie zostanie dodane do listy naszego kalendarza zadań

Dodanie notatki na temat rozmowy z klientem

Dostępny w systemie generator raportów umożliwia prezentację wyników w formie wykresów graficznych.

Kończąc przetwarzanie zamówienia musimy zmienić jego status. Czynność tą wykonamy bezpośrednio z listy zamówień, a zmiana zostanie automatycznie odnotowana w sklepie internetowym bez potrzeby otwierania panelu administracyjnego.