Pomoc TGSoft
Opisy programów.
Zanim zadasz pytanie, zachęcamy do zapoznania się z opisami programów:
Bezpłatna pomoc.
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszych programów, a od daty zakupu nie minęły jeszcze 3 miesiące, przysługuje Ci bezpłatna pomoc w postaci
drobnych porad. Są to
krótkie i rzeczowe wiadomości e-mail lub rozmowy telefoniczne.
Zdalna pomoc.
Szkolenia z zakresu obsługi naszych programów, instalacji MS SQL lub Firebird, a także wsparcie po upływie okresu bezpłatnej pomocy oferujemy po wykupieniu planu Asysta. Koszt takiej pomocy wynosi 150,00 PLN netto za każdą godzinę konsultacji (czyli np. cztery 15-minutowe sesje).
Asysta nie została wliczona do ceny programów, ponieważ kwoty te byłyby zawyżone dla większości użytkowników niekorzystających z serwisu. Usługa nie jest również darmowa, ponieważ wykonanie jej wymaga specyficznych umiejętności, wiedzy oraz czasu pracy.
W ramach sesji można skorzystać z uznanego i sprawdzonego oprogramowania
TeamViewer, które umożliwia zdalne połączenie z pulpitem użytkownika. Ujmując obrazowo aplikacja służy do przedłużenia rąk serwisanta. Poprzez swój komputer może on wykonywać wszystkie operacje, które przy pomocy myszki lub klawiatury wykonałby będąc fizycznie u klienta. Możemy w ten sposób również przeprowadzić zdalną prezentację, udostępniając użytkownikowi widok okna naszej aplikacji. Odległość nie ma znaczenia, konieczny jest tylko dostęp do Internetu.
TeamViewer.
TeamViewer to niemiecki program, użytkowany przez ponad 100 milionów operatorów na całym świecie. Służy do błyskawicznego łączenia się przez Internet dowolnych komputerów. TeamViewer to gwarancja najwyższego standardu bezpieczeństwa. Połączenia odbywają się poprzez w pełni zabezpieczone kanały danych z wymianą kluczy przy użyciu 4096-bitowego algorytmu RSA oraz 256-bitowego szyfrowania sesyjnego AES.
Więcej o bezpieczeństwie.
Aby możliwe było połączenie między komputerami, użytkownik potrzebujący pomocy technicznej musi uruchomić aplikację TeamViewer TGSoft. Następnie podaje serwisantowi kod ID oraz hasło (inne za każdym razem) wygenerowane dla rozpoczętej właśnie sesji. Dzięki niemu pracownik udzielający pomocy będzie mógł połączyć się z jego komputerem i na swoim ekranie wyświetlić zawartość komputera klienta.